Student

 
Vi har hunnit med att fira Kevins student i juni. Barnen var finklädda i säkert flera minuter... Kevin var så glad när han sprang ut och hela kvällen. Jag blir alltid så rörd på studenten. Det är speciellt det där. Liten blir stor och de ska lämna hemmet snart. Aj i hjärtat. Min egen student bara grät jag hela eftermiddagen. Jag var ledsen över att lämna skolan som jag avskydde men jag insåg att en tidsperiod var över och för min del var det en period med väldigt roliga fester och en massa kompisar och livet var ganska okomplicerat. 
 
Andreas och Thanh hade gjort jättefint och det var så mycket god mat som vanligt.
Superglad Kevin!!! Så roligt att se.
 
Stiliga syskonen. Zacke var så fin i sin nya kostym.
 
Helt plötsligt hade jag tid att prata med Natta. Visst är det märkligt att i vardagen så blir det bara korta samtal om dagen som varit typ. Mysigt att prata med Natta och hon är så klok.
 
Gud vad jag kommer att lipa när de här tar studenten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0