Universeum- Agnes inlägg

 
 
 Kolla vem som kläcks.
 
 
 
 Här är jag som tittar i ett orange rör. Här ser jag en stor grå fisk och titta dår en snäcka.
 
 så glad Emil är och jag ser så sur ut men nix det är jag inte. Jag älskade universeum.
 Tyra vad du tittar.
 tre barn alla är fockuserade på en haj.
 
 I dag har jag samma kläning på mig som jag har på bilden. Har jag ett myggbett i ansiktet eller en finne?
 
 
Den däer ormen var läskig med det menar jag super duper läskig!
 
där är vi alla fyra tre tittar på något men emil vet jag inte vad han tittar på?
 
 
Åååååååååå vad söt du är men jag tror det är dags för mat.
 
 
 
 
 I regn skogen så hittar vi en söt liten apa.
 
 vi har precis hittat ett nytt rum där byggde vi ett 2 rumms hus.
 
om jag själv får säga ett par ord så tyckte jag att det var roligast att rida på en robot häst och att få veta hur det känns att sitta i en rymnd raket när den köts upp i rymnden och att få se världens farligaste orm och att bygga med klossar och att få sitta på en fejk toalätt om man spende sig kom ett jätte högt prutt ljud. regn skogen var också rolig för att det fanns apor men det var väldigt varmt i regn skogen.
 
Agnes snart  9 år 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0