Magnus födelsedag

Den här fina mannen har då passerat 50 och är på väg mot 60 nu! På morgonen sjöng vi för honom och Natta och Zacke var också hemma. Det blev frukost på sängen med tårtbit och ljus och en massa paket. Jag hade hängt upp flaggvimpel i köket och blåst upp en massa ballonger vilket barnen uppskattade. 
På dagen var han ledig och Victor kom hem och firade Magnus. De var ute och fotograferade i skogen. På eftermiddagen följde Victor med och hämtade barnen på skolan och Agnes blev så himla glad över att se sin storebror så hon glömde väska och allt på skolan. Mysigt. Victor skulle åka och jobba så han var inte med på kvällen.
 
 
Magnus ville vara hemma på kvällen så det blev grillning och vi satt på altanen hela kvällen. Natta och Zacke var hemma på kvällen så Magnus var så nöjd över att få ha träffat alla sina barn på den stora dagen. Jag hade köpte lite bubbel som vi skålade i och det var en lugn och skön kväll. 
 
 
Så mycket vi använder vårt uterum. Barnen älskar att sitta där ute och allra mest gillar de när vi spelar musik och dansar tillsammans. Det är lite kallt och tar tid att värma upp men om några veckor blir det mycket behagligare. 
 
Jag brukar förresten sjunga loss i bilen när det kommer godinglåtar från 80-90-talet. Agnes kallar det musik från stenåldern....suck....och sedan tycker hon att det är lite pinsamt när hennes kompisar är med i bilen. Magnus har inte heller några hämningar när det gäller sång och dans. Vi är ganska pinsamma och jag tror att det är bra för barnen. Jag ska bara komma på varför det kan vara bra...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0