Mycket fotboll nu...

Igår var det EM-premiär för barnen. Jag målade deras naglar i blått och gut och sedan fick de svenska flaggan på kinderna. Vid TV:n dukades fram chips, saft, lite godis och en svensk flagga. Är det match så är det. Lika bra att de tvingas in i sportglädjen. De är ju för roliga. När vi satt där i soffan och hejade så kom det väl några svordomar ur min mun och då tittade Agnes bara på mig och konstaterade:
-Nu förstår jag. Ni sitter här på kvällarna och svär när vi sover....
Den lille hoppade också på tåget.
-Kom igen nu Sverige skrek mamman.
Varpå Emil svarade:
-Annars kommer du hamna i HELVETET Zlatan!!
Eh what?
Vi hade roligt i alla fall och matchen slutade 1-1. 
 
Det är fotbollsträningar för båda barnen och Agnes har hunnit med två matcher. På onsdag har Emils lag avslutning och då har tränaren (vår granne) fixat så alla kan swisha över pengar och så ska barnen få medalj. Vilken häftig grej. Det kommer vara jättestort för barnen.
 
Emil förresten. Det kommer mycket helvetet nu ur hans mun. I morse tjafsade han om något och jag sa lite skämtsamt "nu ringer jag barnhemmet". I en tusendels sekund såg Emil lite rädd ut och sedan log han. Magnus tyckte jag var så hemsk och sa "kom Emil så ska pappa krama dig" varpå Emil tyckte att han ville inte kramas eftersom Magnus bara hade kalsonger på sig.
-Ta på dig byxor för helvete.
Vi ska inte skratta. Det är inte roligt. Men det går inte att låta bli. Lille Emil har blivit en kommandora.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är svinroligt😂😂😊

2016-06-14 @ 20:59:25
Postat av: Anonym

Det är svinroligt😂😂😊

2016-06-14 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0