Zackes student

Den 9 juni hände det. Zacke tog studenten. Det var en solig, varm dag och det är helt underbart att se alla studenternas lycka när de rusar ut från skolan. Fem fina syskon samlade på samma bild. Plötsligt händer det.
 
 
Magnus och Zacke. Stolt pappa. 
 
Zacke och Tilda. Finaste paret.
 
Så fint de hade fixat i lokalen. Jag jobbade halva natten innan så jag kunde tyvärr inte hjälpa till. Fint dukat långbord.
 
Moppan, Magnus, Iris och Natta höll tal. Så roligt med tal. Mest imponerade Natta som hade gjort ett fint bildspel och som höll ett fint och roligt tal till sin storebror trots att hon var lite nervös (det märktes inte).
 
 
Den här gossen kan bli precis vad han vill. Han har jättebra betyg och en ödmjukhet som gör att alla gillar honom. Stolt och tacksam över att få ha Zacke i mitt liv. Jag har lite svårt bara för att barnen börjar bli stora. Helt plötsligt sitter de i soffan, tittar på fotboll och dricker en IPA. Vad hände? Han blir ju faktiskt 19 år så jag kan ju inte säga något :) Natta hänger i Alvesta hos killar jag aldrig har träffat. Stora kloka barn som reder sig och som har den roligaste tiden framför sig nu, men man kan väl ändå få vara lite orolig....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0