Luftgevär och kusinlek

 
 
 
I höstas någon gång så var vi hos lillebror och Maria och käkade hamburgare och hade det allmänt trevligt. Danne grillade hamburgare och Agnes fick testa att skjuta luftgevär. Jag och Maria drack vin :)
 
Fredag. Äntligen. Idag kan jag knappt gå. Jag har ju typ inte sprungit på ett år men började springa lite på bandet efter nyår. Efter fyra gånger tyckte jag att det var dags för att springa milen så det gjorde jag igår. Det var sjuk jobbigt. Jag har varken kondis, muskler eller rätt vikt för att springa milen även om det i och för sig är lättare på löpbandet. Det blev en bra tid dessutom, 51:28. Jag mådde så dåligt efteråt så jag kunde knappt röra mig och absolut inte äta något. Helt osunt.
 
Helgen är helt oplanerad. Skönt, skönt, skönt. Idag kommer dessutom städerskan. Ikväll ska jag definitivt unna mig en Innis & Gunn (min nya favoritöl). 
 
Magnus var med Emil på förskolan igår och det uppskattades. Emil hade varit så mysig och hela tiden sagt "du och jag, pappa". Idag blev det Agnes tur och det uppskattades också. Det är så stort för barnen att mamma eller pappa är med på skolan/förskolan en dag. 
 
Lalandia är bokat på påsklovet. Jag, de små barnen och mina föräldrar ska åka dit. Magnus jobbar. Det hade varit extra kul om lillebror med familj också hängde på. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0