Pepparkaksbak

 
 
 
 
 I lördags var jag inne i Växjö och köpte julklappar. Magnus, Natta, Agnes och Emil bakade pepparkakor. Jättefina pepparkakor. Degen är ju godast.
 
Igår slog jag och Mr Ernst in julklappar. Jag har nog världens roligaste sambo. Jag hade köpte färdiga lådor till många av paketen för att slippa slå in dem (jag är helt värdelös på att slå in paket). Magnus la ner hur lång tid som helst på att göra fina paket och klistrade och klippte och gud vet allt. Fina blev dem! Vi slog nog in ca 50-60 paket igår. Det är ju faktiskt bara jul en gång om året. Då har vi ändå slagit in ca 20 paket innan och väntar fortfarande leveranser av paket som ska slås in. Men, vi har ju rätt snälla barn..... Jag resonerar som min mamma, barnen ska ändå ärva efter mig en gång i tiden och jag ger hellre med varm hand än med kall.
 
Emil är helt besatt av mina örhängen. Han håller på och tar av mina örhängen och sätter i dem igen. Märkligt. Agnes tycker att det är skitäckligt och förstår inte riktigt vad han håller på med. Inte jag heller...
 
Igår provade jag skjortor på Emil. Ingen passade. Det kom som en liten överraskning faktiskt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0