Olagligt fiske och laglig kanotfärd i Danmark

 
 
Jag hittade lite gamla bilder från i somras när vi var på Legoland. Min lillebror som har sjukt mycket energi (så länge han får mat i sig) tyckte att vi skulle hyra kanot. Jättebra idé. Så en eftermiddag drog vi iväg kanoten genom byn och tog med oss fiskespön och allt. De små fick åka en bit i kanoten medan Danne drog den längs med gatorna. Väl på plats så for de iväg allihopa. Tyra bröt ihop och var jätterädd så hon fick komma upp på land och hänga med mig en stund. Det stod stora skyltar vid badplatsen att fiske var förbjudet men det hindrade inte Danne. Barnen fiskade och det var tokfullt med fisk. Alla fiskarna slängdes i sjön igen. Härliga dagar i Danmark.
 
Så här trevligt hade vi det på campingen. Vilken tur vi hade det med vädret!!! Frukost med bl a bacon, köttbullar och frallor. Emil käkade bacon och russin. Denna påg...
 
Vår stuga. Vi såg alla tre i dubbelsängen längst in så egentligen hade vi fått plats fem personer minst i stugan. 
 
Danne och Marias stuga till vänster och vår till höger. Helt perfekt eftersom vi fick en egen uteplats/grillplats mellan våra stugor. Jag gillar campinglivet.
 
 
Grillen, ketchupen och baginbox. De viktiga sakerna. 
 
 
 
Det här får vi göra om! Kanske inte Legoland men kortsemestra ihop.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supertrevligt.. Det får vi absolutg göra

2015-10-22 @ 12:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0