Hipphipphurra för mig

 
Igår fyllde tant år och fick 43 rosor. Jag har aldrig fått en så stor bukett. Ljuvligt. Jag åkte tidigt till jobbet och familjen ringde strax innan sju och sjöng för mig. Med stor familj blir det många stämmor. Roligt.
När jag kom hem så hade de gjort superfint. Vi satt i uterummet och det var ett berg med paket och en flaska bubbel. Vi åt god mat och sedan öppnade jag alla paketen. När jag hade öppnat paketen bröt Emil ihop och sa att det inte var en fin present från honom. Jag tröstade och sa:
-Men tänk Emil, varje gång jag tvättar händerna så kommer jag tänka på dig (fick en tvål).
Då började Agnes se lite besviken ut...
-Och tänk Agnes, varje gång jag sminkar mig kommer jag att tänka på dig (fick mascara och läppglans).
-Och Natta tänk, varje gång jag ligger i badet och myser kommer jag att tänka på dig (fick ljuslyktor som passar perfekt i badrummet).
-Och tänk Zacke....varje kilo jag går upp kommer jag att tänka på dig! (fick en massa god choklad) :)
 
Så många fina paket. Skor, blommor, mysdress och en middag för två av sambon. Jag har helt enkelt den finaste familjen som finns och är oerhört tacksam.
 
 
 
 
Den här sötnosen är klippt. Han är fin så det gör ont och han ska alltid bo med sin mamma och pappa säger han. Det får han så gärna göra. Han vet precis hur han ska charma sin mamma. Igår frågade han om han fick ta ett foto på mig med sin mobil (han fick en äldre mobil av morfar) och det fick han. Sedan tittade han på bilden och förstorade upp den och så hörde jag:
-Åh, vad fina ögon du har mamma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0