Stressiga vår

Att jag aldrig lär mig. April och maj är lika kaotiska varje vår. Allt ska hinnas innan sommaren. Många fyller år. Utvecklingssamtal och sommaravslutningar. Samtidigt så är det inte mycket som jag själv kan påverka. Tråkigt däremot att jag den här våren inte har prioriterat min träning. Jag har de senaste åren sprungit milen varje vår och i år har jag inte varit ute 1 km. Jag hade nog mått bra av att komma igång. 
 
Bilderna är ifrån när vi var i kyrkan, HÖGMÄSSA, och lyssnade på Agnes sång. Åh, vad hon gillar att stå i fokus. Fina Agnes.
 
Igår fick Emil ett bryt. Agnes retades och Emil blev skogstokig. Han tog ett svärd och slog henne medan hon låg och skrek i sängen. Han slutade inte. Jag blev riktigt arg på honom eftersom han även tidigare slagit henne med svärd så hon var full med blåmärken. Jag samlade ihop alla svärd och la undan dem. Sedan hotade jag med både ambulans och polis.... Emil skrek och grät. Efter en stund gick jag in och försökte prata med honom. Han skämdes och var jätteledsen. Vi slåss inte i vår familj även om någon retas. Han skyllde på Natta. :) Men nu vet han....vi får väl se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0