Min fina sambo

Just nu snurrar det på hysteriskt. Jag känner mig ibland som en docka som kastas från det ena stället till det andra och har helt tappat kontrollen över allt. Igår glömde jag min kod till polishuset och tryckte in koden till mitt VISA-kort. Det är jobbigt när det är mycket både hemma och jobb och det inte finns andrum på något av ställena. Igår var jag i Kalmar och hade migränliknande huvudvärk när jag kom hem så vid halvsju-tiden låg jag nerbäddad i sängen medan min sambo for runt och fixade med barn och hem. Magnus tar hand om mig och jag låter mig bli ompysslad. Det är rätt skönt att känna sig liten ibland. Första delen av målningen är avklarad och igår hade Magnus köpt blommor till uterummet. Jättefint. Ikväll är det familjekväll på skolan och i morgon kommer Danne med familj. Som barnen ser fram emot att träffa sina nya kusiner! I morse hann jag slänga in sängkläderna i tvättmaskinen och sedan ska Natta slänga in allt i torktumlaren när hon kommer hem. Då är det bara gräsmattan, storhandling, fönsterputsningen och röjningen kvar ikväll. I morgon kommer städerskan. På måndag väntar en 12 h dag i Malmö, tisdag vanlig jobbdag följd av fotbollsträning och mammamiddag, onsdag fyller lurven 5 år! I höst går jag ner i tid igen för det här är helt ohållbart.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli kul att komma och se hur ni har det! Oliver berättade för sin kompis idaf att han ska hälsa på sina låtsaskusiner... älskade ungar ♡

Svar: Jättekul att ni kommer och stannar över. Agnes och Emil längtar efter sina nya kusiner!
Magnus och Linda

2015-05-28 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0