Extradag

Vad skönt det var att få en ledig dag. Agnes lekte med kompis/kompisar i 6 timmar och Emil var hos Albin i 2 h. Magnus målade, Zacke klippte gräset och jag skötte barn och hushåll. Nu när jag jobbar heltid och Magnus fixar det mesta hemma så tycker jag det är ganska kul att få laga mat. Dessutom får jag tid med barnen vilket jag behöver. Emil är helst med och fixar och igår hjälpte han mig duka och laga.mat och även om där inte är så mycket för honom att göra så kan han hålla mig sällskap. Jag gick ner till sjön med barnen. Tänk att det kan vara så kul att klättra på stenar och att.kasta sten i vattnet. Till och med två blivande sjuåringar gillade det. 
 
Nu är jag på väg till jobbet. Magnus ska köra in till Växjö idag och köpa färg m m. Förhoppningsvis kan han lämna barnen hos mig innan han kör hem så kan vi gå lite på stan tillsammans. Sedan är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0