Sveriges modigaste tjej

Den här 6-åringen hade en tid hos tandläkaren idag. Emil och pappa var också med. 
 
När jag satt på jobbet ringde helt plötsligt telefonen och det gick knappt att höra vad personen sa men till slut förstod jag att det var Agnes. Då berättade hon att tandläkaren hade dragit ut hennes tand!!! Hon hade fått bedövning och det hade kommit jättemycket blod. Jag frågade vad Emil sa men enligt Agnes så sa han ingenting (han är svinrädd för allt och skulle dö om tandläkaren gav honom bedövning eller drog ut en tand). Magnus berättade i bakgrunden att det lät som när en gren knäcktes när tanden åkte ut. AAAJ!!!! Agnes var full med bomull i munnen men lyckades få fram att hon fick en ask av tandläkaren till tanden och att hon längtade hem för hon ville se i spegeln hur stor gluggen var och just det, hon fällde inte en tår. Min modiga lilla Agnes. Hon är fanimej inte rädd för något den tjejen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0