Lilla kalaset

 
I söndags var det dags för firande av den här stora killen. Han hade bestämt hamburgare och pommes så det blev grillning av en massa hamburgare. 
 
I vanlig ordning så kom Skånefolket med frallor så vi började med fika. De kom redan kl 10 och då hade vi knappt kommit ur sängen eftersom jag, Magnus, Danne och Maria satt och drack vin och babblade mellan kl 18-02 under lördagen. Himla trevligt men jag förstår inte varför vi inte gick och satte oss i soffan i stället.  
 
Min fina lillebror.
 
Det var inte många sekunders vila för Danne. Trodde han på fullt allvar att han skulle kunna läsa en golftidning i lugn och ro med fyra barn i närheten?
 
Lilla söta trollungen Tyra Myra.
 
Mormor och morfar hade köpt en jättefin tårta.
 
Snark....
 
Emil fick bl a en vattenpistol som användes flitigt. Han fick även en bilbana, radiostyrd bil, målarbok och piratkläder. Nöjd gosse!
 
Vad märkligt det är. Oliver och Tyra känns som om de alltid har funnits med och de är verkligen som barnens kusiner. Jag tror att vår Thailandsresa gjorde att barnen snabbt fick en bra relation. Agnes och Emil frågar redan när de får träffa kusinerna nästa gång. Skönt och behagligt hela helgen och vi längtar alla tills vi ska träffas nästa gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0