Kreativum

För någon helg sedan så var min bror med familj uppe och hälsade på och då åkte vi ner till Kalshamn och Kreativum på lördagen. Vi var där från ca 11.30-16.00 och hann inte med att kolla på film eller leka utomhus (det regnade i och för sig) men vilka roliga timmar det var! Jag kommer definitivt åka dit igen och jag tror att alla barnen tyckte att det var roligt. Lite folk och en massa roliga saker.
 
Det märks att sommarlovet närmar sig. Barnen är trötta och sover gärna lite längre på morgonen. Jag jobbar nästa vecka också. Sedan väntar två veckors ledighet. Det ska bli väldigt, väldigt skönt. Till hösten börjar Agnes skolan....hur är det möjligt? Redan! För tillfället är det mycket rollerblades. Agnes far runt och har blivit riktigt duktig på att åka.
 
Vad är det med pojkar och snoppar? I veckan så badade jag och Emil i badkaret och helt plötslig reser sig den lille lurven upp från badkaret och utbrister:
- Kolla mamma!!!! Kolla vad tjock den är!
Ärligt...varför är de så fascinerade av sin egen kroppsdel? Agnes skulle aldrig skrika "kolla mamma, kolla snippan!".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0