Första badet var faktiskt för två veckor sedan, för vissa...

Tack vare min lillebror så skedde första doppet för barnen, och honom, den 29 maj. Det var ca 12-13 grader i vattnet. Emil var jätteglad över att han skulle få bada och tog på sig badbyxor. Vilken besvikelse det blev när han insåg att det inte var behagligt! 
 
 
Vilken helg vi hade med "kusinerna". Emil och Tyra skulle sova ihop men vi bar in Emil i våra sängar när han somnat. Agnes och Oliver sov i Agnes säng och en morgon vaknade jag av deras fniss och gapskratt. Det funkar väldigt bra mellan barnen och det är så skönt. De känner sig som kusiner.
 
Snart träffas de igen. Vi ska ner till Skåne när jag har semester. Skönt. Fyra dagar kvar. Jag har aldrig längtat så här mycket efter en semester. 
 
Igår var jag ute och kvällspromenerade med Agnes. Hon är helt underbar. Vilken humor den tjejen har. Det bara bubblar i henne och hon skrattar och fnissar hela tiden. Hon blixtrar fortfarande till och har sitt humör (mina gener) men det kommer alltid vara en del av hennes personlighet. En stark och självständig tjej, med stort hjärta och stark röst, som kommer att gå sin egen väg. I stället för att ta tusen strider med henne hemma så kommer hon få gå på sina egna smällar och lära av dem. Jag vill inte tygla henne. Hon är helt perfekt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0