Vi fick en paus

 
 
Igår hände det. Vi fick en paus i trotsen. Magnus var på utvecklingssamtal med Natta. Jag var hemma tidigt eftersom jag hade varit hos tandläkaren. 
 
Jag bestämde att barnen skulle göra sig i ordning för kvällen och stänga TV:n. Sedan satt vi tre vid köksbordet och hade det jättemysigt. Jag och Emil spelade spel. Agnes fixade mitt hår och sedan hade hon fotmassage. Vi skrattade och hade det trevligt tillsammans. Det var inget bråk och när Magnus och Natta kom hem så nattade jag Agnes. Vi låg och pratade länge och kramades. Den här kvällen kommer jag leva länge på. 
 
 
 Den här tjejen funderar på varför ingen är kär i henne. Jag förklarade att det finns säker många pojkar som är kära i henne men att alla inte vågar berätta det. Just nu är hon kär i Albin. Det växlar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0