Konstnärer

 
 
 
Det gäller att ha tungan rätt i mun när man målar. Jag köpte bokstaven A och E till dem så de fick färglägga och pynta. Det gillade de. Det är ganska kul att bara ta fram allt med färg som finns hemma, vattenfärger, pennor, glitter, klister m m och sedan låta barnen få sysselsätta sig. Det slutade med att Agnes gjorde både hand- och fotavtryck, både på papper och golv. Som tur är så köper vi aldrig hem färg som inte kan tvättas bort...
 
I eftermiddag ska barnen till badhuset med Magnus. I vanlig ordning så har jag ont i magen och är övertygad om att de ska drunkna. Bilden av när Emil nästan drunknade i somras hänger kvar och jag får hjärtklappning bara jag tänker på det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0