Thailandsbilder

Allt det här missade jag för då låg jag sjuk i 40 graders feber. Övriga åkte till apberget och gick på marknad och käkade god mat vid havet. Den thailändska maten är helt underbar. Vi var 13 personer som åkte ner och vi åt allt som erbjöds och ingen blev dålig.
 
Jag missade även elefantridningen men det gjorde inget. Stackars elefanter...
 
De var även uppe på en utsiktsplats. Massa trappsteg i värmen. Inte så synd att jag missade det :)
 
 
 
 
 
Utsikten från vår altan på Thailand resort. Barnen bodde i poolen.
Farmor och farfar på vår altan.
 
Äntligen lite skugga på altanen.
 
Vårt kök.
 
Oliver och Emil i vårt vardagsrum.
 
Makaroner och köttbullar till barnen.
 
Precis som Anders alltid har gjort så kan jag inte sluta förundras över deras ledningar. Är det möjligt att få något att fungera när det ser ut så här?!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0