Mopedcooling

 
Den här coolingen är ganska mjuk egentligen. För tillfället älskar han sitt dagis och har en massa kompisar. Det är viktigt med skidglasögon, skinnjacka och motorcykelstövlar (allvädersstövlar kallar jag dem) när man åker moped till skolan....
Emil har vaknar kl 05 hela veckan. Han har haft lite ont i magen. Jag tror att han kan ha fått i sig mjölk från panerade snitzlar...jag tänkte inte på det. Vid halv sex brukar han börja pussa på mig och då går det inte att bli arg eller somna om. 
Emil fick en klocka av mig för en vecka sedan som han har på sig i ur och skur. Han håller på och lär sig och är väldigt intresserad av klockan. Jag har märkt att han är ganska duktig på matte och att räkna också. Häftigt. 
Lillkillen börjar bli lång och är inte lika lätt att slänga upp i famnen längre. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0