Fredag och fina syskon!

Jag gillar nog fredagar mer än lördagar. Det är en sådan härlig känsla att komma hem på fredagen och vara helt slut och veta att vi har en hel helg tillsammans, familjen.
 
Den här "gamla" bilden är från Agnes sista dag på dagis i juni. Storasyster hjälpte till att fixa Agnes. Så fina tjejer. 
 
Jag är oerhört tacksam över att få ha Natta och Zacke varannan vecka. De är världens bästa förebilder för småsyskonen och senast i veckan tänkte jag på vilka fina barn de är. Förra helgen glömde Agnes sin väska hos farmor och farfar. Moppan med familj skulle till Diö på söndagen och tog med sig väskan till Växjö. I tisdags kom Magnus på att Zacke var hos sin tjej som bor väldigt nära Moppan och bad honom ta med Agnes tjejryggsäck hem. Utan att tjafsa så gick Zacke till Moppan, hämtade väskan, tog med den på bussen och bar hem den. Hur många 16-åriga killar hade gjort det? Vilka barn! Blir Agnes och Emil hälften så gulliga som Natta och Zacke så är jag tacksam. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0