Bröllopsteckning och korsord

I juni var vi på bröllop. Agnes storebror gifte sig med Sanna. Agnes hade gjort en teckning till brudbaret som hon gav dem. "Sana Vikor elska varandra" och sedan en massa hjärtan och kärlekspilar mellan brudparet. Hon fick till och med med Viktors stora skägg :) 
 
I måndags var Magnus på Nattas föräldramöte och jag passade på att sitta med Agnes vid köksbordet och prata. Jag gjorde ett korsord som hon fick testa. Hon tyckte att det var jättekul och hon var riktigt duktig. 
 
 
Fredag. Jag lämnade den här tjejen på skolan i morse och om några timmar hämtar jag barnen igen så vi får hålla lite helg. För tillfället tycker jag att det råder ett lugn där hemma. Vi har harmoni i familjen och trotsen har lagt sig lite (förutom igår då Agnes och Magnus rök ihop). Idag kommer resten av familjen hem och vi skulle firat Natta i morgon men alla har lämnat återbud så vi slår nog ihop Agnes och Nattas födelsedagsfirande i år. På söndag ska Agnes på Mulle och sedan är det kalas hos Alma. Jag ska försöka komma ut i skogen och röra på mig. 
 
Nu jobbar jag heltid. Ibland undrar jag vad jag håller på med eftersom jag åker hemifrån kl 06.30 och kommer hem 18.30. Fredagar hämtar jag barnen strax efter kl 13. Om det blir en resa till Thailand så tänkte jag att jag ska jobba heltid fram tills nästa sommar för att få ihop pengar men till nästa höst går jag nog ner i tid igen. Är det värt att jobba heltid med allt vad det innebär (magkatarr) för några veckors resa till Thailand? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0