Bara jag och min goding

 
Vilken helg. I fredags åkte Magnus med Agnes och Natta till Diö och sov över hos farmor och farfar. De kom inte hem förrän lördagskväll så jag hade ett helt dygn med den här lilla godisbiten. Åh, vad det var mysigt. I fredags bäddade vi ner oss i soffan och tittade på Pettson och Findus och sedan fick han somna i soffan med filt och kudde. I lördags så vaknade jag av att han pussade mig i örat (det kittlar som tusan så jag brukar skratta ihjäl mig och knuffa bort honom och det tycker han är jättekul) och sedan låg vi länge i sängen med böcker och surfplattor. Det var så mysigt att bara få fokusera på honom. Vi satt och pratade i lugn och ro vid matbordet och undvek alla måsten. På eftermiddagen cyklade vi till Albins fyraårs kalas och Emil fick äntligen användning för sin kavaj. Det var en ganska lång cykeltur men han fixade det. 
 
I söndags gjorde jag pulledpork. Pappa, Sara, Patrik och Lars kom förbi efter en hel helg på Öland så vi käkade gott och pratade några timmar. Och sedan var helgen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0