Sötaste Agnes

 
Jag saknar aktuella foton så det blir en bild från Daftö i somras. Agnes är för rolig. Igår hängde hon med storasyster och de satt tydligen och tittade på bikinis på nätet inför vår Thailandresa. De hittade en jättebillig på HM. Agnes hämtade telefonen och frågade mig om hon fick ringa mormor och jag som inte fattade något hjälpte henne att slå telefonnumret. Sedan gick hon iväg och efter en lång stund kom hon tillbaka och jag fick låna luren lite. Agnes hade då informerat mormor om att hon önskade sig en bikini och att den kostade bara 40 kr (inte riktigt sant) så mormor gick in och beställde den på nätet omedelbums :). Det gäller att vara om sig och kring sig.
 
Emil ska till doktorn nästa vecka med sin mage. Vi måste kolla om det är laktos han inte tål. Igår natt vaknade han och hade jätteont och bajsade flera gånger. Jag tror att vi slarvade lite med mjölken i helgen... Emils stora problem nu är att de ska ta ett blodprov och han totalvägrar. Hur gör de då? 
 
I söndags sjöng vi för Natta på morgonen. Vi har inte firat henne eftersom hon var hos mamma när hon fyllde år och vi var i Skåne. Sedan beställde Magnus presenter som tog typ 2 månader innan de levererades men i söndags hände det. Agnes hade ritat teckningar och köpt en tidning (för egna pengar) till Natta. Emil ritade en teckning på morgonen. Han är för rolig. Han hittade en brun penna och ritade koncenterat i några minuter medan vi väntade vid trappan och sedan höll han upp en teckning med en massa brunt och konstaterade allvarligt:
- En pepparkaksmaskin.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

såå goa båda två, tack för sången och presenterna! :)

Svar: Tack själv finaste Nattagumman!
Magnus och Linda

2014-10-15 @ 08:29:06
URL: http://nathaliepelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0