Korröbilder

 I somras stack vi en söndag till Korrö. Första gången jag var där. Väldigt vackert.
 
 
 Helt plötsligt hade vi hyrt en kanot och kämpade för att komma i den utan att trilla..
 
Mest spännande under paddlingen var en orm/snok som kom simmandes. Coolt! 
 
 
 
 Jag tyckte att det var jättemysigt men barnen började gnälla och bli uttråkade efter 10 minuter. De lyckades bråka en hel del i vår lilla kanot med. Trots allt så göra jag gärna om det. Väldigt roligt och avslappnande.
 
Just nu har jag bara en sådan oerhörd längtan hem efter Magnus och barnen. I vanlig ordning känner jag att jag inte träffar dem så mycket. Jobb, jobb, jobb.... Jag funderar till och med på att köpa bil för att få mer tid hemma. Med bil så kan jag vara på jobbet innan halv sju och komma hem tidigare eller hämta på dagis en dag till. Men först ska vi spara pengar till Thailand.
Igår gick jag och drömde om Australien. Om jag sparar 1000 kr/månad i sex år så kan vi åka till Australien om sex år... :)
 
Jag slutar inte imponeras av mina barn. Agnes har sådan koll och berättade bl a om vulkaner och lava häromdagen. Emil har precis lärt sig ett nytt ord "läkt". Huden har läkt ihop igen. Innan sa han att huden hade läckt... :)
 
På kvällarna tittar vi på Superhjältejul. En gammal jättebra julkalender och vi brukar hinna med ca 2 avsnitt/kväll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så roligt att paddla kanot! Det gillar barnen mer om några år☺️

Svar: Vi hoppas på det!
Magnus och Linda

2014-10-22 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0