Han skriver och läser lite

 
Vad händer här då?
 
Stolt kille.
 
 
 
Emil hängde upp en lapp på dörren till pappa. På lappen skulle han skriva JAG ÄLSKAR PAPPA men det blev JA ELKA PAPA. Han valde medvetet att strunta i bokstaven S för den kan han inte skriva och jag sa att det var helt ok. Lillkillen ljudade själv fram bokstäverna och jag satt mest och gapade. Magnus blev superglad när han kom hem från jobbet i fredags och möttes av en sådan skylt på dörren. 
 
På min födelsedag hade han gjort en lapp till mig där det stod MAMMA. Åh, vad stolt och glad man blir. Även om det bara är jag som kan läsa hans handstil :) Vad fort det går för veckan senare skrev han riktiga A.
 
Vår lille filur kan hur mycket som helst men han skyltar inte med det för han vill absolut inte ha någon uppmärksamhet. I söndags hos farmor och farfar så lästa han KRAV på mjölkpaketen. Han kan vår fyraåring.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0