VAB och möss!

Igår såg det ut så här och idag är det hemmadag med VAB. Emil vaknade strax innan fyra i morse och var ledsen för han hade så himla ont i sitt huvud. Han vägrar ta medicin så jag låg och kliade honom på ryggen och försökte få honom att somna men han var mest ledsen. När klockan ringde strax innan sex hade han fortfarande ont i huvudet och jag bäddade ner honom i soffan och bestämde att vi blir hemma idag. Han har ingen feber och är inte snorig och det känns redan som att han är bättre. Aptiten är det verkligen inget fel på för efter tre mackor till frukost så skriker han nu "fixa nu mat till mig då!". Markservice på hög nivå...
 
 
Finaste gossen. 
 

Det visade sig att vi har möss i garaget! Jag som är livrädd för de små odjuren vägrar sätta min fot i garaget nu. Magnus satte upp en fälla igår eftermiddag och på kvällen var där redan en död mus. Örk. Emil fick hämta ved till sin mamma idag så hon kunde elda upp i brasan lite :) Jag nämnde inte att jag var rädd för möss utan la upp det som att även om du är sjuk nu Emil, så kan vi kanske hjälpas åt lite....så han fick hämta lite ved och jag eldade upp i brasan. Stackars barn...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0