Söndagen

 
Det blev en intensiv söndag för Agnes idag. Först började vi med Mulle i morse. Sedan hjälpte Emil mig att göra rotmos och han fick använda en riktigt vass kniv för första gången. Han klarade det alldeles utmärkt men jag stod och nästan tittade bort ibland för jag tycker det är så otäckt. Samtidigt är det väldigt viktigt och naturligt att han ska lära sig att använda en vass kniv. Kl 14 var det dags för Agnes att gå till kalas hos Alice. Hon hade gjort ett fint kort och bytt kläder ca 5 gånger, haft 17 bryt, ändrat frisyr 8 gånger osv. Phu...jag hinner inte med i alla svängarna. Jag och Emil målade med vattenfärg och tog lite godis och parkerade oss framför TV:n. Det blev Bamse idag. Söndagslugn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0