Lördagsutflykt

Barnen behövde rastas. Några timmar i skogen löste det.
 
Inte utan sin handväska....i den hade hon mobil och hörlurar. Tänk att vara i skogen utan det liksom...
 
Selfies eller?
 
Utflykten slutade med två dyngsura fötter (Emils). Jag packade med lussebullarna som vi bakade i fredags så jag kunde fylla på deras energiförråd.
 
Emil har redan lärt sig hur han ska få som han vill av sin mamma.
- Åh, du är vääääärldens bästa mamma och jag älskar dig jättemycket. 
Jag trillar dit, varje gång.
 
Ikväll spelade vi kort vid köksbordet. Första gången vi spelade alla fyra och det gick bra. Först var det Svarte Petter och sedan blev det Finns i sjön. Vad märkligt det är egentligen... Emil frågade "har du ett A" och då får vi säga att A heter inte A när vi spelar kort för det heter S (Ess). Han köpte det och var jätteduktig. Vad roligt det är att spela spel tillsammans när ingen bryter ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0