Kalas och kompisar

Jag älskar den här bilden från vår utflykt i lördags.
 
 
 
I söndags var Emil på kalas på Leos lekland. Theo hade kalas i rymdrummet. Emil är lite blyg och försiktig men han är för go'. Vi samåkte med Albin och Kerstin så pojkarna hade full show i bilen på vägen till Växjö men när vi åkte hem var de väldigt tysta :) 
Emil vågade äntligen åka rutschkanorna och han var så nöjd. När han slutligen testade och vågade åka så upptäckte han hur kul det var och då åkte han typ 20 gånger i rad. 
Agnes hade Alice hemma i fredags och Alma igår så hon har varit nöjd. Igår kväll var hon och Magnus ute i mörkret med ficklampa. Det gillade hon.
 
Agnes har verkligen humor. I fredag när hon skulle sova så låg vi och skrev på varandras rygg. Jag skrev Linda på hennes rygg och på min rygg skrev hon "DU HAR EN BAJSKORV PÅ DIN RYGG". Jag blev låtsasarg och förnärmad och hon skrattade nästan ihjäl sig. På morgonen efter så ville hon att vi skulle skriva på varandras rygg igen och då sa jag att det kunde vi men hon fick absolut inte skriva bajs igen. Agnes fnissade och skrev "DEN ÄR KVAR". Haaaahaaaaa....min Tulla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0