Höstgrillning

 
Höstlovet är över. Jag ser fram emot att jobba i morgon. Det har varit fyra intensiva dagar med barnen :) Idag var jag och lämnade Agnes på Mulle (naturligtvis hade vi glömt både stövlar och regnkläder på fritids så Agnes fick ha för stora allvädersstövlar och för små vinterbyxor). Sedan körde jag och Emil till lekplatsen bakom Allhallen och mötte upp en massa andra familjer och lekte/fikade i 1,5 timme. Vi skulle dragit iväg på utflykt idag men jag orkade faktiskt inte. Humöret är inte på topp och jag vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet men så är det ibland. Nu är det bestämt att det blir kalas för Agnes om två veckor och Magnus har fixat inbjudningskort till alla. Nu ska de bara lämnas i brevlådor och sedan är det avklarat. Nästa helg far jag och småttingarna ner till Skåne och Magnus får mystid med stora barnen. 
 
Igår var Albin här och de ritade med kritor på gatan. Emil ritade "den ultimata pepparkaksmaskinen". Helt ärligt, var får han alla sina ord ifrån?!?
 
Barnen har lekt mycket mamma, pappa, barn idag och jag har mest sprungit runt och varit förvirrad. För mycket ledighet gör mig förvirrad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0