Emils mage

 
Av någon anledning så har Emils mage blivit bättre. Proverna visade inte på laktos- eller glutenintolernas och vi köper nu hem vanlig mjölk. Att hans mage har blivit bättre märks inte minst på att han inte går runt och fiser hela tiden. Innan så pruttade han flera gånger varje dag och det luktade så resten av familjen mådde illa. Agnes började till och med gråta en gång när han hade släppt sig inne på hennes rum.
 
Igår låg lurven i badkaret och sjöng julsånger. "Staffan var en stallegren". Jag lät det vara så...stalledräng, stallegren, tallegren....han sjunger i alla fall.
 
Plötsligt händer det. Jag kom hem med 20 röda rosor till Magnus igår. Uppskattar allt han gör där hemma med barn och hem och bil. Gäller att visa det också. 
 
I morgon är jag ledig och ska vara hemma med Emil. Strax efter tolv ska vi hämta Agnes och hennes kompis Ebba. 
 
Det har varit mycket jobb den här veckan så det ska bli skönt med helg. Ljusstakarna åkte upp i förrgår och till helgen ska jag leta upp övriga julgrejer. Orkar inte vänta längre nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0