Barndop i Skåne

I fredags åkte vi till Skåne och på lördagen var vi på barndop i Bjärred. Lilla söta Lovisa skulle döpas. Den här tjejen är helt magisk. Hon är bara så nöjd med livet. Sover, äter och skrattar. Jag passade på att gosa med den lilla gosiga tjejen och jag blir alltid lite bäbissjuk. När jag kom hem så visade jag bilder på Lovisa för Magnus och han suckade....jaha, är det dags för barn nummer sex nu. Jag konstaterade att om jag hade varit fem år yngre så hade jag hoppat på honom :) Det är lite bittert att inte kunna skaffa den där lille sladdisen. Jag tror att jag hade varit färdig efter tre barn. Jag är supernöjd med mina tvåa finisar men åh, tre barn är ändå ett mer.
 
 
 
Efter dopet blev det smörgåstårta och sedan jättefin prinsesstårta som Lovisas mormor beställt. Så kul att träffa alla. Jag hade packat ner en fin skjorta till Emil som visade sig vara full av fläckar så han fick ha en t-shirt och kavaj i stället. Både jag och barnen måste verkligen klippas. Mycket nu!
 
Alla fyra nästkusinerna även om inte Emil ville vara med på bild.
 
Agnes och Edith är superkompisar och har jätteroligt ihop. Eva-Lena föreslog att hon skulle komma upp med Edith och sova över i Hovmantorp. Det gillade Agnes!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0