Trollskog.

Magnus var i skogen och busade med Emil häromdagen. Mysigt att få lite tid med bara ett barn. Agnes var hos en kompis och blev jätteavundsjuk när hon fick höra om skogspromenaden.
 
Nu är det magsjuka i alla hörn! Det finns magsjuka på jobbet och på dagis. Stackars Alma blev dålig i natt och var hemma hos oss och lekte igår. Hoppas vi klarar oss! Vi brukar ju aldrig bli magsjuka men någon gång ska vara den första...eller Natta brukar bli magsjuk förresten. 
 
Jag är ledig i morgon och tog även flexledigt på måndag och nästa fredag. Skönt att få tid med barnen. Emil längtar tills i morgon då vi ska tassa runt i pyjamas hela dagen. Jag har köpt nya penslar så barnen ska få måla med vattenfärger. På eftermiddagen tar vi bussen in till Växjö och besöker mitt jobb. Sedan ska jag på fest och Magnus ska ha fredagsmys med barnen. 
 
Emil tog ett foto på Magnus. Visst är han fin och visst är Emil duktig. När Agnes fick höra om det så blev hon grön av avund.....
 
Agnes och Alma planerade sin cirkus igår (som de ska ha tillsammans med Lova). Nu har de kommit på att de kan ha cirkusen på Gökaskratt i sommar så ALLA barnen från dagis kan komma och titta....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0