Studsmattan är på plats.

Nu väntar vi bara på att badvattnet ska bli varmt. 
 
Barnen har idag hoppat studsmatta, cyklat och Natta har varit med Agnes när hon testade åka rullskridsko. Jag har gått igenom klädförrådet och kunde konstatera att vi har kläder till förbannelse. Det som behövs inför sommaren är sommarjackor, joggingskor och rejäla sandaler till Emil. Emil har en hel säck med kläder som väntar eftersom han har ärvt en massa fina kläder från nästkusinerna. Han är för go Emil. När vi tittade på alla kläder som han snart ska ha (stl 110) så blev han överlycklig. 
-Är det verkligen mina mamma?
Okej, vi har tacksamma barn men ibland går det nästan till överdrift :)
 
 
Jag är för tillfället inne på att vi ska testa att tälta i sommar och jag har hittat en jättehäftig camping utanför Strömstad, Daftö. Vi får se. Jag och tältsemester kan ju bli intressant.......
 
 
 
Den här söte killen leker ofta att han sprutar eld och liknande på mig och då sträcker han fram sina armar och skriker:
- Här kommer eld, mamma. Här kommer virvelvind, stenar, is, grus, fis, bajs m m.
Idag skrek han:
- Här kommer is-pattar, mamma.
Jag bröt ihop och skrattade så tårarna rann. Magnus tyckte att jag var taskig. Emil menade is-tappar.
 
 
 
Nu blir det potatisbullar och blodpudding.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0