Fortsättning Daftö

 
Nere på stranden fanns en lekplats. Helt perfekt för barnen att leka av sig mellan baden.
Vi trampade trampbåt en kväll med tjejerna och vad jobbigt det var....men kul. Galna, fnissiga tonåringar gjorde turen skitrolig. 
 
 
Mysigt att samla på snäckor längs med stranden. Jag åker gärna dit igen men det är ju ganska stor risk att jag blir besviken för det kan väl inte bli lika bra igen?  Allt var bra...okej, lite för många norrmän, liiite för långt till toan (vi bodde mitt mellan två sevicehus), lite för mycket folk, lite för varmt....
 
 
Det var mysigt att åka bil dit oxå, packa bilen, gå upp tidigt, känna barnens förväntningar, packa med frukost osv. 
Väl framme så gick jag all in på campinglivet och varken sminkade mig eller använde roll-on på en hel vecka. Bad hela dagen och sedan duschning på kvällen gjorde livet ganska enkelt. Vi besökte Daftöland, åkte på utflykt och körde över till Norge men övrig tid ägnades åt bad, bad och bad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0