Längtar tillbaka

 
Alla ni som inte har varit på Astrid Lindgrens värld, åk dit. Gör dock inte som vi gjorde och åk dit när det är som mest folk där... Vi hade två härliga dagar där med Diö-familjen och dessutom blev vi bortskämda hos Kent och Gillan. Jättemysigt! Nyöppnade Katthult var jättefint, vattensprutande stenarna gillades av barnen i värmen, Pippi går alltid hem och vilka barn kan motstå att springa in i alla små husen där bl a Kajsa Kavat bodde med sin mormor? Vi kanske skulle åka dit en sväng på höstlovet?
 
Det är härligt att se kusinerna leka tillsammans. Eftersom jag själv har vuxit upp med en massa jämngamla kusiner och vi har firat jular/födelsedagar, sovit över hos varandra, härjat hos mormor och morfar på helgerna osv så vet jag hur roligt det är med kusiner och jag tackar fortfarande inte nej till att träffa mina kusiner. Vi har alla ett band som binder oss samman, den gemensamma barndomen. Vi var där och det var väldigt, väldigt roligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0