Kompisdag

Idag kom Alma, Astrid och Hanna hit. Det blev lek och fika. De stora tjejerna börjar verkligen bli stora och sköter sig själva. Emil och Astrid körde trampebil och traktor och får vara våra småttingar ett bra tag till...typ alltid. Alma lärde sig cykla idag!!! Vad häftigt det är att se när de helt plötsligt trampar på, håller balansen och blir helt överlyckliga. Om något år cyklar de till varandra. I morse bakade jag "sega pepparkakor". Det var degen jag ville åt. Mums. Emil åt mest russinen. Dagen har ägnats åt trädgården. Tur att jag har en liten hjälpreda. Jag drog upp en massa ogräs och klippte buskar och Emil körde bort det med sin traktor. Teamwork.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0