Kalas

 
Igår firade vi min födelsedag. Mormor och morfar kom hit och vi åt taco. Det var jättelänge sedan vi åt taco och den här gången testade vi med banan till. Det var förvånansvärt gott. Barnen fick kläder av mormor och morfar. Agnes fick en gympadräkt och en ballerinadräkt (värsta tyllkjolen!). Emil fick en spindelmannen dräkt. Barnen hade dem på sig i stort sett hela dagen sedan. Victor ringde på dörren och Agnes blev överlycklig. Det var jättelänge sedan de lekte och hon hängde gärna med honom hem. Bra om hon hittar lite lekkompisar i kvarteret. Till efterrätt blev det äpplepaj. Helt ärligt, alla "fina" efterrätter i all ära men min favorit är nog en knäckig äppelpaj med vaniljsås eller vaniljglass. Mmmm... Magnus jobbar hela dagen idag. Barnen är snoriga så vi tar det lugnt. Magnus installerade vårt Wii i morse så barnen har börjat spela lite. Sedan spelade jag, Natta, Agnes och Emil memory och ett frågesportspel. Agnes är världens sämsta förlorare. Nu bakar jag en tårtbotten. Första gången tror jag faktiskt. Hmmm. Vi får väl se om det blir något av det. Lite tårta ska vi nog kunna få i oss i morgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0