En härlig dag helt enkelt

Dagen var planerad. Vi skulle göra trädgård och uterum klart inför hösten/vintern. Det visade sig att Magnus var mycket bättre än mig på det och jag kände mig mest i vägen så jag och barnen åkte till Växjö. Det blev shopping, besök i leksaksaffär (UTAN ATT HANDLA NÅGOT!), köp av lördagsgodis (tog barnen till en affär som är överfylld med godis och de trodde nog inte sina ögon) och till sist åkte vi till strandbjörket och busade. Agnes härjade och klättrade medan Emil mest var trött. Vi var hemma halv fem och då cyklade vi ner och metade. Vilken överraskning för barnen. 
 
 
 
 
 
Jag tycker mest synd om de stackars maskarna men annars var det väldigt härligt. Vilken sommarkväll. Agnes fick första nappet och tyckte det var jättespännande. En liten abborre som barnen fick klappa innan Magnus slängde tillbaka den. Vissa dagar blir bara bra helt enkelt.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0