Campingbilder

 
 
Så här lång tid har nog aldrig bloggen legat nere! Det är mycket nu. I helgen var vi i Skåne. Veckorna är fyllda med jobb, föräldramöten, extrajobb, promenader, aktiviteter och hushållssysslor. Igår var jag på nöjen och kom hem först vid halv elva på kvällen. Tiden rinner iväg och barnen växer. Ibland känner jag att allt runt omkring gör att jag missar så mycket med barnen. Agnes fyller FEM år om en månad. Ekorrhjul. Skönt att ha härliga bilder från semestern att titta på och minnas hur det kan vara. De är så fina våra små och jag blir lika glad varje gång jag går och lägger mig och hittar ett barn i våra sängar. Finns det något gosigare?
 

Kommentarer
Postat av: Natta

ser väldigt mysigt ut! :)

kram

2013-09-25 @ 17:52:02
URL: http://www.nathaliepelz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0