Nästkusinerna

 
Vilken helg vi har haft! Fullbokad och helt underbar. Fredagen började med avlusning av hela familjen. Vilket fredagsmys... :) Sedan åkte Magnus och jobbade hela natten. Lördagen började med röjning utomhus. Sedan blev det kalas för Agnes hos Ebba. Jag tvättade håret SJU gånger i lördags för att få bort avlusningsmedlet men det är fortfarande kvar. Klockan fem var det dags för nästa kalas. Tyra fyllde år och barnen fick träffa sina kusiner. Emil och Jonathan är värsta busungarna tillsammans och det är sååå söta. De brottas, kramas, delar dricksglas och har jättekul tillsammans. Agnes får inte riktigt vara med men är överlycklig när hon får hänga med sin äldre kusin Amanda. Farmor och farfar åkte till Hovmantrop och sov över. Söndagsmorgon överraskade Magnus med att bjuda alla på frukost på Grimsnäs Herrgård. Frukosten var sisådär men omgivningen helt underbar. Barnen hade spring i benen och blev överlyckliga när de fick härja runt på området. Vi promenerade i det vackra höstvädret. Träden är helt otroligt vackra nu! Sedan åkte vi till en loppis i Kosta och stannade även till på loppisen i Lessebo. En härlig dag som avslutades med att jag och Magnus körde gokart. FY vad kul. Det kommer vi göra fler gånger.
 
Det är viktigt att träffa släkten. Jag har själv vuxit upp med många av mina kusiner och man har ett speciellt band till dem. Vi har känt varandra sedan födseln och vi vet alla turer i familjerna. Jag vill att mina barn ska ha dessa band. På bilderna leker de med sina nästkusiner. Hur kul är inte det? Agnes tjatar fortfarande om Edith. Klart vi måste träffas! 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Sötnosar, nästa gång ni får småkryp köp Linicin 10 min schampo så slipper ni fettigt trassligt svintohår! Asbra, har alltid en flaska hemma ifall, ifall.
Jo, Edith pratade senast i lördags om Agnes:), antar att ni är nere runt jul i stugan! Vi ska fira jul hemma! Annars får ni komma hit!

2013-10-07 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0