Härliga Agnes

 
Den här tjejen var sjukt stolt idag. Hon fick stå i centrum på dagis och det var inte hennes födelsedag! Flickorna från Iran var inte där idag men Agnes hade berättat för de andra på dagis att hon hade lärt sig "hej" och "ska vi leka?" på persiska och då hade personalen låtit Agnes lära alla barnen dessa uttryck idag. Agnes berättade "först fick jag säga det på persiska och sedan fick alla barnen säga efter...och vet du, även FRÖKNARNA fick säga efter mig". Fniss... Agnes har då inga problem med att stå i centrum. Emil hade hellre spolat ner sig själv i toan.... 
 
Idag var det Agnes gympa. Måndagar är stressiga. Magnus är hemma vid fem med barnen och sedan ska de ha mat. Jag kommer hem halv sex och sedan börjar gympan vid sex. När Agnes var på gympan så ville Emil att jag skulle berätta ritsagor så det gjorde jag. Jag gillar att rita och hitta på så mina sagor börjar ta lite egna svängar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0