Vardag

 
Stockholm i all ära men det är ganska skönt att komma hem till vardagen igen. Jag saknar Sussie och Angie och tycker faktiskt att det är ganska pestigt att de bor så långt borta. Det är jobbigt att ha nära och kära så långt borta. JävlaJenny bor i Övraby borg och Sofia i Malmö och Pia i Ystad och Camilla på Ibiza. Alla är utspridda. Med barn i bilden så räcker inte tiden till och jag känner att helger med vänner är riktigt viktiga. Jag har inte hunnit tänka så mycket på barnen men när jag väl satte mig på tåget så kändes varje minut som en evighet och jag ville bara hålla om dem. Det blev många pussar när jag kom hem. Båda barnen hamnade i våra sängar och det gjorde absolut ingenting.
 
Agnes är sär (kär) och Edvin är sär i henne också. Hon är sär i flera killar och det kan man vara men man kan bara gifta sig med en. Agnes och Alma hade tydligen haft den här diskussionen på dagis. Underbara tjejer och ganska så kloka också. 
 
 
 
Emil tycker att allting är bajs för tillfället. Vad har ni lekt på dagis? Bajs. Har ni börjat sjunga några julsånger? Ja, bajs. Fast jag tycker ju att det är ganska kul..... :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Tan Pia

Då lärde jag honom ngt användbart ju! ;)

Svar: Hahaha....jepp!
Magnus och Linda

2013-11-11 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0