Lugn lördag?

 
Lördag. Fullt ös hela dagen. Jag trodde att barnen skulle vara lite trötta/sjuka men tji fick jag. Magnus har lagt på vinterdäck, fixat parabolen och tvättat bilen. Jag har satt upp alla julstjärnor samtidigt som jag har försökt hålla koll på barnen. I morse kom Elis och ringde på och sedan har de lekt hela dagen. Det funkar bra med Elis och de leker fint alla tre. Han var hemma om och käkade lunch och sedan kom han hit igen och det har inte varit ett endaste bråk på hela dagen! Idag testade jag att göra pulled pork för första gången. Det gick hem! Vi hade pitabröd med pulled pork och grönsaker i kväll och Agnes ville bara ha kött...och mer kött...och mer kött. Emil gillade inte det. Idag kom Natta hem. Hon spelade spel med Agnes som är världens sämsta förlorare. Det krävs tålamod för att spela spel med Agnes. Nattar har tålamod och hade passat perfekt som dagisfröken. Vilken glädjespridare hon är! 
 
I morse vaknade jag av att Emil pussade mig på näsan, många gånger. Är han go' eller? Lilla ungen hade kissat i sängen natten mellan torsdag och fredag men sa inget. Han gick in och la sig i våra sängar som vanligt och vi märkte inget förrän på fredagen när vi skulle natta honom och märkte att det var blött i hans säng. Why?!? 
 
Nu känns det lite juligt och jag vill bara rusa ut och handla en massa julklappar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0