Hos farmor och farfar

 
I söndags tog vi en tur till IKEA och farmor och farfar. Emil ville träffa Jonathan och Agnes ville träffa Amanda så de kom också dit. Småkusinerna är ju för söta. Emil tuffar till sig lite när han är med Jonathan så det har en massa skoj och bus för sig. Helt plötsligt var jag av med dem och då hittade jag dem under farmor och farfars säng. Där låg de och pratade. Snälla Amanda lekte med Agnes (överlycklig femårig tjej). Hos farmor och farfar blev vi ompysslade och åt god mat. Jag gick till och med och slängde mig i soffan en stund och tittade på skidskyttet!  
 
I morgon åker jag och barnen till Skåne. Det blir tåget ner på kvällen och vi är inte framme förrän kl 21.Barnen tycker det är spännande att åka tåg och buss och jag har laddat väskan med surfplattor och klubbor. Jag ska till Kalmar och jobba i morgon så det blir en intressant resa....mitt tåg går kl 17 från Kalmar och när det stannar till i Hovmantorp så ska Magnus kasta ombord barnen och packningen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0