Valborg i bilder

 
Vilken trevlig valborg det blev! Vi hämtade Magnus på jobbet och sedan for vi iväg till Diö. Först stannade vi till hos farmor och farfar och slängde av all packning. Då hade vi tur och träffade Magnus moster och hennes man där! Sedan gick vi till Magnus bror med familj och firade Valborg. Barnen hade jättekul tillsammans och vi också. På kvällen kom Magnus syster med familj också dit. En härlig syskonträff! Vi träffas alldeles för sällan. Barnen var uppe jättelänge och somnade inte förrän vid tolv när vi kom hem till farmor och farfar igen. Dagen efter väntade kosläpp, griniga och tjatiga barn, en massa god mat, promenader, lekplatsbesök och en trött mamma. Två härliga dagar.
 
Idag har jag semester, bara sådär. Jag har en massa semesterdagar som jag inte får spara och har bestämt mig för att ta lite dagar då och då. Mysigt. Nu ska vi baka scones. 

Kommentarer
Postat av: storasyster Nathalie

några av bilderna har jag tagit. tack för en jättemysig o trevlig vecka! puss :)

2013-05-03 @ 19:32:49
URL: http://wewinyourheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0