Feberdags

 
Helgen passerade i feberns tecken och i natt blev det Agnes tur. Hon vaknade och var orolig och kunde inte somna och jag berättade att hon höll på att bli sjuk och att det var ingen fara. Till slut somnade hon och i morse vaknade hon helt febrig och hostig. Emil är bättre idag men fortfarande lite medtagen. Agnes somnade precis i våra sängar och nu hade hon över 39 grader. 
 
Jag lyckades i alla fall ta mig till dagis idag för att ha utvecklingssamtal med Agnes dagisfröken. Vi hade samma bild av Agnes. En glad tjej, tjejig, det är viktigt med håret och kläderna, mycket vilja, bra kompis, hjälpsam både till fröknar och kompisar. Nyhet för mig var att hon hade brottats med en kille i lekhallen. Varken hon eller han ville berättade vad det handlade om men fröknarna lyckades få fram att det inte var på skoj och de var väldigt överens om att de inte var överens :). Okej, hon tar för sig i alla fall.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0