Och så kom RRRRR

 
Till slut kom det då....bokstaven R. Agnes satt helt plötsligt i lördags och sa "nu kan jag säga R". Jaha, sa vi och sedan sa hon Räv, tRäd osv. Bara sådär. Igår berättade hon för pappa och hon var såååå stolt. Imorse när vi åkte till dagis så hörde jag hur hon satt och övade på sina R i bilen. Häftigt! 
 
Agnes har så mycket fantasi och är verkligen en problemlösare. När vi var hos mormor och morfar så satt hon och skrev namn med bokstavskex. När hon skulle skriva Dioda (julkalenderna) så letade hon bokstäver men hittade bara ett D. Hon tog då ett O och bet av ena sidan så det blev ett D. Agnes löste det!
 
Agnes är lite mammig för tillfället och hon kramas gärna. Mysigt. Dessutom så vill hon ofta berätta hur mycket hon älskar mig....eller så berättar hon att jag är den elakaste mamman i hela världen. Trots allt så känns det balanserat för tillfället. Det flyter på. Barnen har kul tillsammans och Agnes är så omtänksam om sin lillebror. Emil är gullig till Agnes när han tror att vi inte hör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0