Knasigt....

 
Igår när Agnes skulle somna så började hon fundera på påskharen och hade en massa frågor. 
-Mamma, träffade du påskharen igen?
-Nej.
-Hur kunde du då veta att han varit här?
-Jag såg spåren ute i snön...
-Men hur visste du var han hade lagt äggen (jag fick ju hjälpa dem med att de skulle leta i sänglådorna eftersom de hittade inte äggen)?
-Jag var inne och letade på era rum när jag såg spåren ute i snön....typ...
.....tystnad...
 
Men hur visste du att det var påskharen liksom....hur ser han ut....är han stor?
-Ja, han är lika stor som Nathalie ungefär.
-Oj, vad stor. Nu blev jag rädd!!!
 
Agnes böjer ord. Det blir fel ibland men ändå rätt.
-Pappa, telefonen rang.
 
 
 
 
Kissträningen går sådär. Han glömmer av sig och kissar ner sig och tycker inte att det är jätteobehagligt att stå i en pöl med kiss. Vid lunchen åt barnen snitzel och pommes. Båda barnen älskar snitzel och när Emil ätit upp sin snitzel utbrast tjatade han om mer "sån" (snitzel) och efter ett tag röt han "JAG VILL HA MER SNIGEL!!!". Vi skrattade allihopa och han blev generad men det var ju så gulligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0